Söylüyoruz =) - CaNsu  

Posted by: yıldızlarabakarak...


Günler çeşit çeşit, farklı farklı hep. yaşadıklarımızın sonucunda da öyle ilginç sözler çıkıyor ki ağzımızdan.. bazen aklımıza geldiği gibi söylüyoruz ;) ki bazen bunun sonuçları kötü olabiliyor ;)

bazense ne kadar düşünsek de sadece içimizden geçirmekle yetiniyoruz onları.. oysa söylesek belki de bambaşka olacak yaşamımız bundan sonra..

sözlerimizin hepsinin bambaşka hikayesi var aslında. bazen izlediğimiz bir filmden etkilendik, bazense gerçekten hissettik.. aşkı...
uzun uzadıya konuşup yazmak bana göre değil.. kısa olmalı sözler.. zaten duygularımızı yeteri kadar yoğun yaşamıyor muyuz ;)

bazı sözlerse duyduklarımız.. ben onları yazarak paylaşmayı seviyorum...

ARALIK
*kartanesinin buz gibi olduğuna kim inanabilir? içinde olağanüstü sevgi saklı değil midir?? hiç bir kartanesine aşık oldun mu?erir de yokolur diye ona dokunmaktan korktun mu??ondan uzak kaldın mı?.. gerçek sevgi nedir.. arkadaşım..

*şarkılar kifayetsiz kalana dek susmaya devam edeceğim...

OCAK
*o zamandan itibaren hep öyle anılacaktı bende; ama o farketmedi bile.belki farketseydi farkını anlardı ;ama şimdi tek farkı adı...


bazı sözler ise bizimle paylaşılanlar.. ben onları tekrar tekrar okumayı seviyorum...
*Bekliyorum hastanın sabahı beklediği gibi...
Bekliyorum ölünün mezarı beklediği gibi...
Bekliyorum şeytanın günahı beklediği gibi,
ÖYLE BİR HAVADA GEL Kİ VAZGEÇMEK MÜMKÜN OLMASIN!

*pencereden gökyüzünü koklarken fazla bekleme olur mu :D

*gecenin kokusu arada elçi olsun..


bazense gerçekten hissettik.. aşkı... kelimelere sığdırmaya çalıştık anlamlarını, seslenişleri.. duyulduğuna inanmak için kapattık gözlerimizi.. masumca sevilmeyi diledik...
ŞUBAT
*anlamı var ya da yok bütün duygularımı anlamsızlıklar içinde anlaman için yolluyorum sana...lütfen anla..seni çok seviyorum!!!

*umutlar denizinden üzüntüler diyarına geçmek üzereyim neredesin fırtınam?? ah bir savursan beni,gözlerimi açsam kalbinin adasında...

*i wish i were a tear which couldn't move from your eyes...


umudu yitirdiğimiz günler oldu... ama biliyorum; üzüntü öyle yüce bir duygu ki..
ŞUBAT
*gözyaşlarını içine akıt...akıt ki kimse AĞLADIĞINI anlamasın!

MART
*ne yazsam anlamsız;anlamı var ama yine de anlaşılması imkansız!!.

*insanlar neden bir umut bırakıp sonra arkada kalana bakmazlar?
yine de bekliyorum ve yine de bir umut...sessizliklerim içimde çığlıklara dönüşmüşken....yapabileceğim tek şey...bir umut beklemek..!


bazen de sözler kendileri geliyorlar, hangi dilde olursa olsun ;) nasılsa çeviren var :P
AĞUSTOS
*My Life Suffocates
Planting Seeds of Hate
I've Loved, Turned to Hate Trapped Far Beyond My Fate


Yaşamım boğuluyor
Öfkenin tohumlarını ekiyor
Sevdim, dönüştü nefrete
Hapsoldum kaderimin çok ötesinde bir yerde.



yıldızlara bakarak...

This entry was posted on 13:49 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

6 yorum

cansucmm ilk yazın hayırlı olsn kesinlikle harikaa.. senden beklediim kdr harikaa teşekkür ederim blogumda yer alıp daha da güzelleştirdiin içiin :)

hülyacmm çok teşekkür ederim, öğrendim ki saatlerce başında beklemeden de bşiler yazabiliyormuşum ^^
senin yanında bulunmak ise ayrı bi keyif ortak ;) ben teşekkür ederim sana..

neyse işin şakası bir yana.. içimizden geçeni söyleyebilsek ona.. gitme diyebilsek .. böyle yarım kalmazdık belki de :)

Aşk güzel şey yani öyle gibi gözüküyor hiç aşık olamadım ya da inanamadım ya da bilmiyorum. Bazen birinin böyle sadece gözlerine baksan da bişeyler hissedersin ya onu tanırsın ama çok yakından değil yine de gözleri bakınca sanki oymuş gibi gelir bilmiyorum odur belki ya da sadece bir yanılsamadır.[Bunları yorum diye yazıyorum ama yorumluktan çıktı biliyorum ama bana hatırlattıkları, hissetttirdikleri bunlar] Konuşmak anlatmak istersin ama yapamazsın bir yandan da ya o değilse ya başkasıysa ama içinden bir ses de usulca fısıldar bu o diye. Ama emin olamazsın asla hiçbirşeyden emin olamadığın gibi bazen de tüm kalbinle inanırsın bu o dersin ama ardından yine bir kuşku ve böyle devam eder...

Yorum olucaktı bu dimi ya:Z bildiğin gibi çok güzel olmuş :N :) yeni yazıları bekliyoruz:D

bazense gerçekten hissettik.. aşkı...
(:
yine de gülümsemeliyiz ki ama. Umutlar var çünkü hep, olmalı yani, "varsa bir duvar, dayan; yoksa bir duvar, yarat" gibi (:
hem olmasaydı, "keşke" demeseydik, ah çekmeseydik, ne anlamı kalırdı yaşamanın..
ya ağlama... ya da, sen dahil, kimse farketmesin akan gözyaşları, sessiz..
hoşgeldin cansu (:

''Ama emin olamazsın asla hiçbirşeyden emin olamadığın gibi bazen de tüm kalbinle inanırsın bu o dersin ama ardından yine bir kuşku ve böyle devam eder... ''
evet çok doğru.. bambaşka bir şey şu aşk dedikleri.. belli etmeden konup sonra farkedilince uçup giden bir kelebek kimi zaman.. ardından bakakalırsın.. :)

ama o da öyle güzel. özgürken canlı, tutulduğunda avuçta bırakarak tozunu, ölen bir kelebek misali.. bambaşka..

Çok yeni olduum bir şey aslında, bloga yazı yazmak. ama siz beni ilk yazımda yalnız bırakmadınız..başarıcam ben bu işi galiba :P bu arada =>hoşbulduk :))

Yorum Gönder