13 temmuz günü- CanSu  

Posted by: yıldızlarabakarak...



bana bir şeyler mi oluyor ne =) şu an şaşırmalardayım.. çok mutlu olup anlatırsan nazar değer derler ama ;) kurtluyum, bari şu halimi yazayım dimi ya ?

pek çok kişiye teşekkürü borç biliyorum.. şu günlerde bendeki garip duygulanmalara az dayanmadılar.. canlarım ya... önce teselli edildim, -ki neden üzgün olduğumu ben kendime açıklamayazken- o gece geç kalmış bir huzurla gece rahat uyudum..

insan kendine de değer vermeli.. bakıyoruz ki, duygularımızı, buluşmalarımızı bir iki gün sonra olsun diyip ertelediğimizde, ertelediğimiz o günleri kendimizden harcıyoruz.. o bir iki gün sonrası ise ancak bir hafta yada bi ay sonra geliyor ne yazık ki.. pek çok şey de değişmiş oluyor.. ne siz aynı kalıyorsunuz, ne de karşı taraf.. o gün alacağımız aynı tadı alamıyoruz.

geçenlerde, oturdum, '' yes man'' i izledim. jim carrey'in oynadığı =) bi hayal kurmadır, bir gazdır uçtum yerimden =) kendime bundan sonraki fırsatları kaçırmamaya dair söz verdim ;)
ben sıkılırken,fırsatlar kendisi geldi... bugünün, bugünkü neşemin mimarları..isteyen üzerine alınabilir.her neyse... :)

tatilim henüz yeni başlıyor ve ben kimseye teşekkür ve özür borcum kalmasın istiyorum.. mutlu olmanın anahtarları ;)
tatil demişken, güzel yanmanın da anahtarını öğrendim ama size söylemiycem nihahaha :P
- o - o - o - o - o - o - o -
duygulara güveniyorum.. içim içime sığmıyor.. hayırlısı hakkımda artık :P çevremdeki insanlar böle şeker şeker 2li dolaşmaya devam ederlerse ben de onlara çekicem, şekerleşicem die korkuyorum :P

yeniden yazmaya başlamak bile :D allahım şekerleşiyorum galiba :P sen bu kuluna yardımcı ol yarabbiii xD
_O_O_O_O_O_O

00:30 AM
abi özleşmişiz yha :) 5i bi yerde olduk xd smileyler (sımayliler: çizgi film karakteri gibi oldu xD )de ordan gelio :D

Gulüm Senseey ;) :P

This entry was posted on 13:33 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum

Yorum Gönder