ben geldim!! - CanSu =)  

Posted by: yıldızlarabakarak...

aylinin ben eskeşihir'de bile yokkenki yazılarını okudum, ne kadar uzak kaldım, ne kadar çok uzak kalmışım derken ''ben de yazmalıyım artık!'' dedim, valla ;)
bi de''çok özledim seni kuzum yaa ''desinler ne isterim ki başka dimi =)
şaka maka, bir ay oldu ben bloga girmeyeli.neler neler yazılmış =) işim zor tabi ;) istekler gelmiş, yazma isteği doğdu benim içimde de =)
hoşbuldumm!! :D
hissettiklerimi yazacaktım başta, öyle düşünüp açmıştım kayıt kısmını. bu arada çok merak ettiğim bşi var aylin- ''sahuuur'' da sözettiğin planı acayip merak ettim ve onun benimle olan ilgisini de çözemedim pek ;P yorum da yazmaya çalıştım ama benim k0nuşma hakkımı elimden almışlar yorum yazamıyorum :D:D
demek istediğim şu vardı: eskişehir, benim şehrim, seni sırf içinde barındırdıkların için bu kadar çok sevmem beni aşırı duygusal yapar mı? ;) koşa koşa geldim sana, hala da sevmekle bitiremiyorum seni.. öyle yerler var ki, şimdi elimden gelse, gidebilsem koşacağım yine , zaman tanımadan.. =) tabi ki o da hala beni orada bekliyorsa ;) alınma ama seni onun için çok seviyorum =) 'O'nun için...

This entry was posted on 11:07 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

2 yorum

"biz"im için de seeeeeevv.. noooLur noooLu noooLuuuurr.. (A) Cansuuuuu.. xDxD aşırı duygusaLsn kızım, kabuLLen bunu.. xP bu kadar duygusaLLık zarar bunyeye.. xP hayır o diiL de.. bekLenmediğini biLdiğin bi yere gitmiyo insann ayakLarı.. daha gtmeden biLe öyLe sevebıLırsn kı bazı yerLeri.. di mi di miiii..:W ay içim içime sığmadı bi annn.. bugun hep böyLeym gerçi.. xDxD msndesnnn.. insan bi seLam verir.. hainnnn.. xDxD oLsn, biz eskısehırı ıcındekı haınLerı barındırdııı ıcın de sevdk.. xP tamam tek haini beLki.. xd tamam, beLki hain de diiLsn.. xD öyLe işte... hoşbuLdnnnnn..!! xDxDxD ayh şekermmm.. xD çok da hoş geLmişsn ayrıcaa.. pek sevndmmm.. :W

zararlı deme yaa, yapımdan olsa gerek böleyim yani.. sadece arada kendini belli ediyo ;)
gitmeden de sevdim gerçekten :D - diii :Ç
ama hain de deme bana kardiş yani görmemişim ki seni.. hain yaptın beni :D
hoşbuldumm

Yorum Gönder